Wesprzyj

Wesprzyj działalność Wolnych Lektur

Przelew:

Fundacja Wolne Lektury
ul. Marszałkowska 84/92 lok. 125
00-514 Warszawa
Nr konta: 75 1090 2851 0000 0001 4324 3317
Tytuł przelewu:
Darowizna na fundację Wolne Lektury

PayPal:

Płatność internetowa:

Wesprzyj bibliotekę internetową
Wolne Lektury

1,5% procent

Logo akcji 1,5%

KRS 0000070056

x

Zakończyliśmy rejestrację uczestników i uczestniczek do III edycji Wielkiego Turnieju Edukacji Medialnej1 grudnia 2015 Edukacja Medialna

WTEM plakatZgłoszenia spływały do 30 listopada 2015 do późnych godzin nocnych. Jesteśmy pod wrażeniem, jak wielu uczniów i uczennic szkół ponadgimnazjalnych zdecydowało się wziąć udział w konkursie i powalczyć o cenne nagrody – indeks Collegium Civitas i zwolnienie z opłat za pierwszy rok studiów oraz sprzęt elektroniczny, ufundowany m.in. przez Fundację Orange.

W III Wielkim Turnieju Edukacji Medialnej bierze udział 620 uczniów i uczennic szkół ponadgimnazjalnych, którzy do 20 grudnia 2015 muszą zrealizować projekt na jeden z trzech tematów oraz przesłać dokumentację potwierdzającą wykonaną pracę. Cieszymy się, że tak liczna grupa młodych ludzi interesuje się mediami i chce zwiększać swoje kompetencje medialne, edukacyjne i cyfrowe. Życzymy Wam powodzenia w pracy nad projektami i z niecierpliwością czekamy na rezultaty!

Partnerem strategicznym Wielkiego Turnieju Edukacji Medialnej jest Collegium Civitas.

Patroni honorowi: Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji, Ministerstwo Edukacji Narodowej, Polski Komitet ds. UNESCO, Koalicja Edukacji Medialnej i Cyfrowej

Partnerzy: Fundacja Centrum Edukacji Obywatelskiej, Fundacja Evens, Fundacja Orange, Fundacja Panoptykon, Fundacja Piąte Medium, Fundacja Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego, Instytut Informacji Naukowej i Studiów Bibliologicznych Uniwersytetu Warszawskiego, Koalicja Otwartej Edukacji, Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji, Stowarzyszenie Młodych Dziennikarzy Polis

Patron medialny: Radio Wolna Kultura

Projekt dofinansowano ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego.