Fundacja Nowoczesna Polska poszukuje 2 osób do zespołu redakcyjnego tworzącego materiały dydaktyczne na stanowisko autora/autorki scenariuszy lekcji:
- 1 autora/ki scenariuszy lekcji przeznaczonych dla dzieci z klas 1-3 szkoły podstawowej
- 1 autora/ki scenariuszy lekcji przeznaczonych dla dzieci w wieku przedszkolnym
Materiały będą poświęcone zagadnieniom z zakresu edukacji medialnej i informacyjnej, które zostaną opublikowane w serwisie Edukacja Medialna jako Otwarte Zasoby Edukacyjne.
Do zadań autora/autorki będzie należało:
- opracowanie ok. 10 scenariuszy zajęć, gier i zabaw
- wyszukiwanie informacji, literatury dodatkowej, materiałów audiowizualnych
- ścisła współpraca z redaktorem merytorycznym
- udział w spotkaniach zespołu redakcyjnego, które będą się odbywać średnio raz na 2 tygodnie, w siedzibie Fundacji Nowoczesna Polska w centrum Warszawy
Od kandydatek/ów oczekujemy:
- wykształcenia wyższego z zakresu pedagogiki, animacji kultury, psychologii lub kierunków pokrewnych
- doświadczenia w pracy z dziećmi w wieku od 6 do 9 lat lub w wieku od 3 do 5 lat
- doświadczenia w tworzeniu własnych materiałów edukacyjnych, scenariuszy zajęć, warsztatów i zabaw
- znajomości metod aktywnych i warsztatu trenera/animatora
- znajomości obowiązującej podstawy programowej
W ramach współpracy oferujemy:
- podpisanie umowy cywilno-prawnej
- elastyczny harmonogram pracy
- możliwość pracy zdalnej
- zróżnicowane działania
- kreatywną atmosferę pracy
- satysfakcję ze współtworzenia innowacyjnego projektu edukacyjnego
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji w formacie PDF na adres edukacjamedialna@nowoczesnapolska.org.pl w e-mailu zatytułowanym „Klasy 1-3” lub „Przedszkole”. Dokumentacja powinna zawierać:
- CV
- przykłady stworzonych przez kandydata/kandydatkę materiałów edukacyjnych (może być link)
Prosimy również o umieszczenie adnotacji dotyczącej zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach rekrutacyjnych.
Informujemy, że zgłoszenia przyjmujemy do 9 marca 2014 r. Aplikacje, które wpłyną po tym terminie nie będą rozpatrywane.
Fot. Alan Jakub, Flickr, CC BY 2.0